Barion Pixel

Szállítási információk

A  szállítással kapcsolatban elérhető tájékoztatás a kiszállítás igénybevételére vonatkozó szállítási feltételeknek tekintendő. Az érvényes szállítási díjak a kosár menüjében egyösszegben kerülnek megjelenítésre. Webshopunkban csak magánszemélyeket tudunk kiszolgálni! Ha továbbértékesítésre vásárol, akkor kérjük írjon  e- mailt a hoffmanngabriella@vinorella.hu címre.

Az országos kiszállításban a Magyar Posta a partnerünk, így a szállítási feltétek esetében a Magyar Posta ÁSZF dokumentuma az irányadó: https://www.posta.hu/ugyfelszolgalat/aszf/postai_aszf

Házhoz kézbesítéskor: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Szállítási díj:

A szolgáltatás díja a kézbesítési módhoz igazodó alapdíjból, az igénybe vett többletszolgáltatások díjaiból áll. A lenti díjak a 27%-os ÁFÁ-t nem tartalmazzák.

Alapdíj házhoz szállítás esetén:

  • 0-10 kg közötti csomag: 1567 Ft/ db
  • 10-20 kg közötti csomag: 2354 Ft/ db
  • 20-40 kg közötti csomag: 4717 Ft/ db


Egyéb díjak:

Törékeny kezelés díja a termék jellegéből  adódóan: az alapdíj 75%-a

Alapdíjban foglalt szolgáltatások

A kézbesítési módhoz igazodó szállítási alapdíj az alábbi szolgáltatásokat tartalmazza:

  1. a) 1 munkanapos átfutási idő: a kézbesítésre az ÁSZF-ben foglaltak szerint, várhatóan a felvételt követő munkanapon kerül sor.
  2. b) Kétszeri kézbesítési kísérlet házhoz szállítás esetén: amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, az MPL a következő, vagy a címzettel egyeztetett munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését.
  3. c) Választható őrzési idő: az a határidő, melyen belül a címzett a küldeményt az átvételi ponton átveheti. A feladó választása szerint 0, vagy 5 munkanap lehet. Sikertelen házhoz szállítás esetén a megadott őrzési időn belül a címzett a megadott Postán még átveheti csomagját.
  4. d) Értéknyilvánítás 50.000 Ft-ig: a szolgáltatás külön díj megfizetése nélkül tartalmazza a legfeljebb 50.000 Ft összegű értéknyilvánítás (értékbiztosítás) többletszolgáltatást, mely a megadott értékig kártérítési felelősséget jelent, amennyiben a feladó a postacsomag címiratán ennek összegét feltüntette.
  5. e) Háznál történő átvétel és beszállítás 4 db küldeménytől: az MPL a küldeményeket a szerződésbenmeghatározott címhelyen / telephelyen átveszi és beszállítja.
  6. f) Nyomkövetés: az MPL valós idejű információt ad a küldemény feladásáról, kézbesítéséről, kézbesíthetetlenségi okáról vagy letétbe helyezéséről. A szolgáltatás a Nyomkövetés oldalon vagy a Posta mobilapplikációban érhető el.
  7. g) Riportrendszer: a feladó részére napi rendszerességgel e-mailben kerülnek megküldésre az információk a feladott küldemény státuszáról és a beszedett árufizetési összeg sorsáról.
  8. h) Szállítmánykézbesítés: több küldemény egy címre küldése esetén az MPL egy időben, együttesen kézbesíti a küldeményeket. Ha a kézbesítőhelyre nem érkeznek meg az együtt kézbesítendő küldemények, azokat külön a címzett részére átadni nem lehet, kivéve, ha erről a feladó utólag, máshogyan nem rendelkezik.
  9. i) Ügyfélértesítések: A címzett e-mailben értesül a küldemény felvételéről. Kézbesítésre történő kiosztásról a házhoz kézbesítés estén e-mailben vagy sms-ben, fix ponti kézbesítés esetén sms-ben és e-mailben is kap értesítést a címzett. Amennyiben a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a kézbesítő telefonon egyeztet a kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel.
  10. j) Utánküldés: a küldeményt a címzett erre irányuló szerződése alapján új címére továbbítja az MPL.
  11. k) Adatszolgáltatás (küldemények keresése): kérés esetén az MPL írásos tájékoztatást ad a küldemény sorsáról.

Szállítással kapcsolatos reklamációk:

Kérjük a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben az átadás-átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. 

Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. Kérjük, hogy a szállítási reklamációjáról szóló jegyzőkönyvet küldje meg számunkra a hoffmanngabriella@vinorella.hu e-mail címre.

Baj,  2024. április 15.

Vinorella Kft.

VINORELLA KFT.

H-2836 Baj, Ady Endre utca 2.